İZODER Yönetim Kurulu Başkanı Levent Gökçe, 11-18 Ocak Enerji Verimliliği Haftası dolayısıyla yaptığı açıklamada, Türkiye’de binalarda tüketilen enerjinin, sanayide kullanılan enerjininin önüne geçtiğini belirterek, “Bu...
İZODER Yönetim Kurulu Başkanı Levent Gökçe, 11-18 Ocak Enerji Verimliliği Haftası dolayısıyla yaptığı açıklamada, Türkiye’de binalarda tüketilen enerjinin, sanayide kullanılan enerjininin önüne geçtiğini belirterek, “Bu...
Copyright © 2026 #ekoIQ
Development by lets digital
